Bump in the road

Jäklar vilket tidsfördriv det är att läsa bloggar. Har precis kollat på bilder och läst om Blog awards som var i lördags. Är inte alls avundsjuk på att dom började festandet i en hummerlimousin och sådär. Nejnej! Är heller inte avundsjuk på att dom kan LEVA PÅ att blogga, shoppa för flera tusen i månaden för att dom skriver i en egen liten hemsida, precis som jag gör. Jaja, en vacker dag ;-)

Nyss skrev Sandra att om man beställer från NELLY så skulle det vara gratis frakt och att man skulle få en mössa med på köpet. Med tanke på att jag redan spanat in ett par skor som jag hade tänkt beställa så kände jag inga tvivel. Men vi kollade upp det och man var tvungen att vara medlem + ha ett csn-kort och mitt är inte aktiverat sen så buggar hemsidan så vi får se hur det blir med det där. Haha, jag som blev så stressglad att jag till & med skrev "nylle.com" när jag skulle in på sidan. Too bad for me.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0