BF3A blir nog utan studentmössor

Sånt här gör mig så tjurig. Alla som ska ta studenten 2010 har testat studentmössor i veckan, utom våran klass. Eller vi skulle tydligen ha varit där igår och testa storlekar, välja ut text, färg och så vidare men eftersom vi har APU så visste ingen i klassen om det. Våra lärare hade inte meddelat oss och det är inte första gången det blir så. Nu kommer det förmodligen bli så att vi måste beställa från hemsidan och det skulle inte förvåna mig om jag kommer beställa en alldeles för stor eftersom vi typ måste chansa på storleken?


Kommentarer
Postat av: nojs

Hemsidan

Annars tar du bara ett måttband runt huvudet och kollar storleken ;)

Dom säger att man ska ta en eller om det var två storlekar större. För att dom blir mindre då dom tillverkas :P

2009-10-02 @ 14:55:41
URL: http://nojjsan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tänkte just skriva samma sak som nojs=) Jag prövade när jag hade valt storlek. Jag valde 56 i storlek, jag är typ 57,5 runt huvudet=)

Börja typ mäta ändå ganska långt ner på bakhuvudet. Du måste ju liksom tänka hur mössan sitter. den är ju lägre bak än fram osv=) Eftersom den.. "lutar ju typ" haha.

2009-10-02 @ 15:24:46
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ett tips bara: Ingen av friskolorna har testat studentmössor än, så ni kan ju säkert smyga er dit och prova mössorna bara, sen beställa dem själva :)

2009-10-02 @ 15:35:00
URL: http://liseponken.blogg.se/
Postat av: Agnes

Sen kan ni tänka på en anna sak, de man testar för att kolla storlen, kan vara rätt uttöjda. Flera i min klass som fick jättesmå mössor så att det fick ont i huvudet. :)

2009-10-02 @ 16:03:36
Postat av: nathalie

Tack för förslagen!



Lisa: Får väl dra med mig hela klassen och "smyg-testa" ;-) Ska friskolorna testa till veckan?

2009-10-02 @ 16:05:50
URL: http://nattilou.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men typ =D

Jag vet inte när Thoren ska testa, vi får väl veta det snart hoppas jag, men jag kan kommentera när jag vet om du vill? =)

2009-10-02 @ 18:11:29
URL: http://liseponken.blogg.se/
Postat av: heej

dom brukar komma tillbaka en gång till då dom som missat får testa.

2009-10-02 @ 23:10:42
Postat av: Zemen

Men gud, så kan det bli men eftersom det är grymt tidigit de har utprovningen så blir det flera som har missat så det kommer nog att bli en till utprovning! Prata med elevrådet!

2009-10-05 @ 13:38:23

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0