5 oktober

Som ni ser är bloggen på gång att bli snygg tack vare Linda, hihi. Bilden på headern har jag själv tagit och är därför så pass nöjd så att jag skryter om det! Ikväll har jag & älskling sett klart säsong 5 av one tree hill & den slutade med Lucas på flygplatsen (ni oth-fans vet vad jag snackar om, vill se mer NU!)



& nej, Dennis har inte strulat med någon "Hanna K" så jag fattar inte vad du i förra inlägget försökte komma med genom att skriva den kommentaren? Det är inte första gången det går falska rykten om vårat förhållande & det gör mig galen, VAD VILL NI OSS? Är det för att ni vet att jag är så otroligt osäker i mig själv så att ni ska försöka förstöra mellan oss eller vad? Nej hörru, hade han gjort något med någon annan tjej (som han inte skulle göra) så skulle jag inte få veta det via en kommentar på min blogg. Slutpratat om det nu. Ska krypa ner bredvid mitt hjärta som redan ligger och sover och pussa på honom tusen gånger om ♥.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är braa, skit i den dumskallen!

2009-10-06 @ 00:11:12
Postat av: elise

jag har sett första avsnittet av 6e:D:D:D:!!!!

2009-10-06 @ 09:18:33
URL: http://llis.blogg.se/
Postat av: Anonym

har alla säsonger (A)

och jag är besatt av OTH!!!! :D

2009-10-06 @ 18:10:43

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0