Våran klass kommer också ha studentmössor!

Familjen ska snart åka iväg för att äta någonstans eftersom mäklaren ska komma hit med folket som ska kika på vårat hus och då får inte vi vara hemma. Hoppas någon är intresserad, annars har jag städat som en tok i onödan... He-he-he.

Vi i klassen (främst Sandra & Sara) hade tagit tag i att beställa studentmössor tillsammans eftersom vi var ute på praktik när man kunde testa mössor på skolan osv. Men idag hängde dom upp en lapp där det stod "Sista chansen att testa studentmössor!". Hur tur kan man ha? Eftersom vi inte har kunnat testa alla storlekar så är det jättesvårt att gissa sig fram, men nu kommer vi också att ha någorlunda bra storlekar hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: elina

vart & när köpte du klänningen med en bar axel som anette hade lånat av dig?:)

2009-11-12 @ 18:14:32
Postat av: nathalie

svar: jag köpte den på cubus för typ ett halvår sen kanske, dom var billiga också så jag tror dom tog slut ganska direkt :/

2009-11-12 @ 19:08:42
URL: http://nattilou.blogg.se/
Postat av: anna

vars ska ni flytta?

2009-11-13 @ 17:55:42

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0