Storstädning

Mamma är i Göteborg så Alex lagade middag i måndags, jag lagade middag igår (nej, jag har inte blivit duktig, det blev pyttipanna) och idag var det Janne's tur. Hört talas om frasses?

Jag har ständigt ont i nacken vilket gör att det i sin tur leder till huvudvärk. Jättejättejobbigt! Börjar känna av mer och mer att jag är så otroligt sne i ryggen vid höftpartiet och enda upp till axlarna... Nu ska jag iallafall sätta igång med städningen, imorgon har vi visning på huset så en massa randomfolk kommer alltså vara och kika i mitt rum. Dvs att det ska vara välstädat och jag måste plocka ner bilder på mig och mina vänner.


Kommentarer
Postat av: anonym

vart ska du flytta? och varför?

2009-11-11 @ 21:34:18
Postat av: nathalie

svar: om vi får huset sålt (hoppas!) så ska vi flytta till en lägenhet - en femma - i stan:)

2009-11-11 @ 23:21:25
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0