Sista dagen

Idag hade jag med mig kladdkaka, glass och en inslagen present till pojkarna (dvdfilm) till apun - sista dagen - det uppskattades otroligt mycket både av barnen och personalen. Filmen (Flykten från hönsgården) har pojkarna hunnit se TVÅ gånger idag. Och det var absolut inte för att "smöra" utan det var för att jag ville ge dom något som tack för veckorna jag varit där. Sen hade jag slutsnacket med min handledare som var så otroligt nöjd med mig, att jag gjort enorma framsteg, att jag varit precis som en arbetskollega och att dom gärna vill att jag kommer dit till sommaren om möjligheten finns! Åh, vad jag blir glad. Jag fick högsta möjliga omdöme och betyg av dom iallafall så jag är supernöjd, kan inte vara annat.




Anonym om I hate to say goodbye:
hej, måste bara fråga vilken särskola/förskola var du på ?

Svar: Jag har varit på tangentens särskola!


Anonym om ONE TREE HILL ♥:
Ska du ta svininfluensavaccinet?

Svar: Vi fick skriva på papper på skolan för någon månad sen om vi ville ta vaccinet när det skulle komma och jag skrev på att jag ville det. Men med tanke på hur folk har reagerat på det och på hur min kropp lätt suger åt sig saker så tvekar jag. Däremot så har jag inte bestämt mig än, vi får se.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0