Saturday evening

Mysig kväll med det jag nämnde i förra inlägget + film (Desperate hours) och sällskapsspel som jag tagit med mig (Med andra ord). Det slutade med att vi var 8 tjejer sen anlände även Hampus & Anders så vi körde en till omgång som jag & Fanny vann, tro't eller ej! Vi är några i gänget som är väldigt tävlingsinriktade (ingen kommer dock upp i Anders nivå) och blir hur hetsiga som helst så fort någon annan gör/säger/gestikulerar fel så ropar alla andra det så gör man minsta lilla sak så får man veta det direkt, haha. Men det var kul! Nu i slutet av kvällen gick även strömmen helt plötsligt så vi tjejer satt och tjöt ett tag och Fanny var övertygad om att det var för att hon har sett Paranormal Activity. Då hängde jag såklart på hennes resonemang.........

"Pelle Svanslös är kär i henne" (Maja Gräddnos)
- MAJA GRÄDDFIL!

"Supermans flickvän" (Lois Lane)
- CATWOMAN!

"När en dricka inte är stark så är den...?" (Svag)
- ALKOHOLFRI!




Randombild som jag tagit hos moffe

Kommentarer
Postat av: Emma

ahhahahhaha hur kul som helst!

2009-11-08 @ 22:18:29
Postat av: Anonym

hehehehe;)

2009-11-09 @ 15:53:34
URL: http://fannyk.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0