No one knows if it's wrong or right, just beat it

Numera är alltså själva svininfluensan insprutad i min vänstra arm. Det var massor med folk som satt och väntade och ju längre tid det tog desto nervösare hann jag bli. Dennis tyckte jag var fjompig som ville att han skulle med in i rummet för att hålla mig i handen så det fick bli mammas hand istället. Hatar sprutor! :( Nu har jag ont i armen och i huvudet. Om febern ska komma så kommer den förmodligen imorgon och det ser jag inte framemot.

Nu fryser jag så jag ska krypa ner under täcket där mitt levande element ligger! Godnatt. Skriv gärna en kommentar OM VAD NI VILL SE/LÄSA i min blogg! Anything, dagens outfit (skoja), videoblogg (skoja igen) osvosvosv?


Endel har börjat gå baklänges efter sprutan, endel har tappat talet, endel har tappat sitt lukt- & smaksinne, endel har blivit bortdomnade i sitt ansikte. Kanske vaknar jag med mustasch imorgon?


Kommentarer
Postat av: tla

Tipsa mer om kläder/smink du köper :)?

2009-11-24 @ 01:17:46
URL: http://tlarssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

dagens ;)

2009-11-24 @ 09:12:31

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0