Mobilpics

Bara för att jag ändå hade mobilen inkopplad i datorn så tänkte jag lägga in lite bilder som är tagna med den.

Ååååååååååååh! Förklaring: Vill ha sommar och bruna ben!



Ett däck med punka som ni kan se. Förklaring: Vi mötte en idiot som pressade ut oss (jag vet mycket väl vem personen är, vad han heter och VART HANS BREVLÅDA BOR!)

 


Förklaring: Jag tvingade världens finaste vovvsing att posa med mig.
(Usch vad mycket mina ådror på handen syntes...)




Förklaring: Någon på skolan hade ätit upp Dennis och lämnat resterna........




En sopa där hon hör hemma ;-) Förklaring: Anette på framsidan av Skellefteåguiden, flera exemplar låg i soptunnan.




Beautiful me! Förklaring: Kenza ser alltid så jäkla bra ut trots att hon varit ute på krogen till 05.00 på morgonen. Sminket sitter där det ska och allt. Tänkte bara bevisa att jag också ser så ut när jag kommer hem efter en partynatt!




Konstig sovställning. Förklaring: Han brukar lägga sig såhär och det är BARA när han ligger såhär som han snarkar. Wierd.




Oliiiiiiiiiiiiiiidligt spännande. Förklaring: Spelet vi spelade i lördags, som ni ser så ligger alla lag lika!




Saknar dig mormor ♥ Förklaring: Behövs ej.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0