Love don't let me go

Jag satt och fikade pepparkakor med mjölk med Filippa när hon hade kommit hem från skolan.

F:
- Alltså Nathaa...
N:
- Jaa?
F:
- Det var mycket roligare då ni var mindre och inte fick fara på party
N:
- Haha, jasså? Varför det?
F:
- För då fick jag träffa er oftare
N:
- Men vi festar ju inte så mycket
F:
- Jo, DU GÖR IALLAFALL DET!

Jamen okej, där ser man.

Satt nyss ute med miniknodden (även kallad tjockisen nu när hon har vinterpäls) i 40 minuter, höll i henne och lät henne somna i min famn ett tag. När jag väl håller i henne får jag sjukt starka känslor för detta lilla djur. Då kan jag ju bara tänka mig er som har ett djur inomhus som ni har omkring er all the time. Vi har liksom våran lilla gnagare i ett litet utbyggt förråd där hennes bur är.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0