Just another boring sunday

Jag måste säga att ingenting är på topp nu. Igår var jag så hängig, hes och allt möjligt så efter jag & Dennis hade ätit halloweenmiddag med familjen + 2 till familjer så myste vi bara resten av kvällen bara vi två, helt underbart♥. Mina kompisar fick köra en två-dagars utan mig. Idag har vi inte gjort många knop, vi vaknade sent, åt frukost, lite tårta sen igår och sen när D drog hem så såg jag fredagens avsnitt av Idol. En fråga bara - hur kunde Erika åka ut före Rabih?

Nu ska jag spela ett spel med familjen. Kan sluta i kaos!


Kommentarer
Postat av: LYDIA

Med andra ord är ju askul ju! :D

2009-11-02 @ 20:31:55
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0