I really don't care about that

Okej, vi satt på waynes i 4 timmar i väntan på att bion skulle börja så för att ta vara på tiden planerade vi nyårs, vi pratade om balen, utlandet, studenten, bloggar och Anette tränade på sitt tal för oss, ja, you name it! Sen när klockan närmade sig midnatt gick vi ner till biografen där det var fullsmockat av (nästan) bara tjejer. Filmen var typ det bästa jag sett. Några av dom som läst boken före är lite smått besvikna men eftersom jag inte läst boken så älskade jag filmen! Jag gjorde precis likadant med Twilight, såg filmen före jag läste boken och på så sätt kan jag ju inte bli besviken på filmen. Man kan ju inte få med ALLT från en bok, det går ju liksom inte, då skulle filmen vara 50 timmar lång.

Jag är iallafall ruggigt trött idag så nu ska jag ta mig världens längsta och härligaste powernap. Ikväll blir det middag & vin med sköna människor så just nu njuter jag bara av livet.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0