I hate to say goodbye

Imorgon är det sista dagen på min apu-plats vilket känns jättetråkigt. I början var jag väldigt skeptisk mot att vara på en särskola där det går 5 pojkar med autism men ju längre tid jag har spenderat där, desto bättre tycker jag om pojkarna, stället, verksamheten, personalen! En i personalen jobbar inte på fredagar så henne var jag tvungen att tacka och säga hejdå till idag och även om jag ska dit och hälsa på fler gånger så känns det hemskt. Jag kommer ju att sakna det här. Likt alla andra förskolor och fritids jag gjort praktik/apu på. Jag är så himla kinkig när det gäller sånt här, haha. Idag har jag fått filma med deras kamera för att dokumentera vissa saker och jag skulle så gärna vilja visa er hur söta och duktiga pojkarna är men det är strikta regler och då måste jag följa dom.


Snart kommer Emma & hämtar mig, då ska vi åka till stan, sätta oss på waynes och prata och bara finnas där för varandra. Emelie kanske också följer, hope so!


Emelie & Emma som Laban & Labolina på halloween ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, måste bara fråga vilken särskola/förskola var du på ?

2009-11-06 @ 00:01:32

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0