I gotta feeling...

DETTA KAN FAN INTE VARA SANT, MINA NYA SKOR FÖRSVANN IGÅR!

Haha, näe det gjorde dom inte. Det vore ju nästan skrattretande. Men jag hade på mig dom hela kvällen så den möjligheten fanns inte! Inte förrän i slutet då jag var lite dragen iallafall. Jag hade skiiiiiiiiitkul igår, det började i lokalen i innervik där det var 50-60 pers och efter några timmar kom Hampus och hämtade några av oss och tog oss vidare till Balzac.

Nu är det brådis, måste städa för idag ska en familj från Stockholm komma och kika på huset. Och jag som redan har hunnit stöka ner mitt rum.... Bakis + städa = Nathalie. Later on när Emelie har slutat jobba så ska vi till Bureå för att se Dennis match. Ikväll ska min familj äta middag hos familjen Wallmark (världens bästa grannar♥) och ikväll ska jag mysa med Dennis, Anette & Hampus!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0