I feel broken

Okej, just nu känns livet inte alls speciellt bra (nu suckar ni säkert och tänker "ovanligt"). Emelie, Sandra & Linnéa sitter på planet till stockholm (hade iofs kunnat följt dom men jag vill inte se paramore som dom ska dit och se). Alla andra i denna stad ska på station ikväll men jag har varit sjuk hela veckan och egentligen har jag varken ork eller lust. Idag är en sån dag då jag enbart tänker dåliga tankar om mig själv och jag ska göra allt för att det inte ska gå ut över Dennis ikväll. Fattar inte vart det kommer ifrån ibland, mitt dåliga humör. Jag brukar vara en sådan person som vill ha uppmärksamhet, som pratar högt i klassrummet, skrattar och är glad men om jag fick välja hade jag helst velat vara osynlig idag.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0