Har ändå inget annat att skriva

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Var jag ens glad igår?
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Då sov jag fortfarande
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Satte mig här
Det sista du sa högt:
"Hej skruttis"
Det senaste någon sa till dig:
"HEJ NATTAAAAAAA" (Filippa)
Vad har du druckit idag:
O'boy, drickyoghurt och vatten
Vad var det senaste du åt:
En baguett på skolan
Vad var det senaste du köpte:
Samma svar som på ovanstående fråga
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Den är vit
Vad är det för väder hos dig nu:
Tråkigt och svart
Godaste glassmaken:
Alla b&j's!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Men alltså typ..eller inte kärlek men intresse
Sover du tungt:
Ja, oftast gör jag det
Drömmer du mardrömmar:
Ibland
Trivs du med ditt jobb:
Jobb? Skola? Skola? Jobb?
Favoritklädsel:
Allt jag känner mig "fin" i, partyoutfits and so on
Favoritlåt just nu:
Lady Gaga - Bad romance
Vad ser du om du tittar till höger:
Typ hela mitt rum
Vad gör dig glad just nu:
Att det snart är middag, jag är hungrig
Vad ska du göra härnäst:
Äta
Höger eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Trött, tjurig, besviken, allt
Favoritgodis:
Choklad & polkagrisar
Kläder just nu:
Jeans, svart t-shirt, svart tunn kofta & grå halsduk
Sommarplaner:
RESA (med vilka pengar?????????)
Hur många kuddar sover du med:
I sängen har jag 6 stycken men jag sover väl med 2
Spelar du något instrument:
Hahaha jag är så långt ifrån musikalisk man kan komma
Morgon eller nattmänniska:
Kvälls
Vad är viktigast för dig:
Kärlek
Är du kittlig:
Lite kanske
Snarkar du:
Nae, jag "smackar" & pratar i sömnen
Stjärntecken:
Oxe
Äckligaste insekten:
Finns det någon insekt som inte är äcklig?
Längtar du mest efter just nu:
Bli glad, jul, studenten

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0