Here we go again - tandställning i underkäken

Skrev ju igår att jag skulle till tandläkaren idag. Dom har tänkt ut en sak som kan vara orsaken till att jag har huvudvärk ungefär varje dag. Jag hade ju räls för några år sen och efter den togs bort så fick jag en natt-tandställning som jag har varit usel på att använda och när jag väl använde den så spottade jag ut den i sömnen. Eftersom jag knappt har använt den så har mina tänder i underkäken åkt ihop och nu är det väldigt trångt där så jag fick tid redan imorgon till att skaffa tillbaka rälsen på nedre tänderna men den här gången bara på 6 stycken tänder. Kommer se sjukt fult ut men eftersom jag nästan aldrig visar undertänderna och att det kanske blir bättre med huvudvärken så kan det ju vara värt det! Sen så skulle jag bara ha den i några månader och det borde ju gå snabbt (och förhoppningsvis smärtfritt).

"Inte alls redigerad bild"


Kommentarer
Postat av: sofie

jag minns varan tandstallningstid tillsammans.(engelsktangentbord) puss

2009-12-05 @ 13:22:22

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0