With every heartbeat

Filmen var kanon och jag säger det ännu en gång - Noomi Rapace är min favorit då det kommer till svensk, kvinnlig skådespelerska!



Fick med mig lite smått och gott från stan idag (enbart rea faktiskt!) förresten och bara för att jag inte har något intressantare att skriva så lägger jag in bilder på det.

Linnet är som fränt men ändå fult på något sätt. Tror inte ens om jag kommer att använda det och nu går det inte ens att lämna tillbaka eftersom det var rea. Det var ju typiskt...


Kommentarer
Postat av: sandra

ursäkta fröken kontrolant :] haha. Vi såg även kenzas rödhåriga tjejkompis på konserten, är hon på alla konserter eller?

2009-12-01 @ 10:58:33
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0