"Ja ä inte bitter..."

Jag trodde det var ett skämt när jag vaknade idag och tittade på klockan - 15.35. Jag hade så jävla roligt igår tillsammans med Emma! Vi åkte förbi frasses och köpte med oss mat sen vidare till Jonas "Ögge2" där vi spenderade en stor del av kvällen. Vid 00.20 tog vi taxi in till stan och gick in på Balzac där Dennis och co var. Efter stängning gick vi till MAX för att köpa lite nattamat och sen kom Peter och hämtade oss. Så då satt jag själv och mobbad (och full som ett as) här hemma i köket och tryckte i mig pommes med green & garlic. Vart var Emelie då, som brukar sitta och fika med mig efter en partykväll?

Jo, som sagt - i Stockholm. Och vad dom gjorde? Dom var på Collage, betalade 180 kronor för inträde (det kan Emelie gott göra som alltid annars får sig in på Station gratis eftersom hon har VIP-kort!), såg Kenza och massa andra kändisar osvosvosv.

& what's up med första advent? Det är skyltsöndag idag och jag kommer inte ens att vara där. Det är en tradition man alltid är på ju? Men "ja ä inte bitter..." som R. Gustafsson skulle ha sagt.



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0