Time after time

Ni har säkert funderat över om jag blev sjuk av sprutan. Eller så har ni inte det. Men ni får veta svaret ändå - ja, det blev jag. Både jag och lillan har varit hemma från skolan idag. Huvudvärk, smått febrig, svettig som en gris, kramp i kroppen och framförallt ONT I ARMEN där sprutan togs. Kan knappt röra den...

Har haft världens tråkigaste är-sjuk-och-hemma-dag. I vanliga fall brukar jag oftast se tv eller någon film men jag har egentligen bara sovit. Nu efter middagen har jag däremot spenderat 2 timmar till att läsa bloggar. TVÅ TIMMAR?!?!?! Då kan man ju undra sig hur många bloggar jag egentligen läser.

Annars då? Jo tack, jag lyssnar på David Gray's ljuva stämma, sörplar i mig nyponsoppa och kollar på skor och kläder. Skulle bara vilja ha oändligt med pengar och beställa hem allt fint jag såg.



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0