Dålig uppdatering, jag veeet

Idag har jag hjälpt mamma med en sak & sen har jag varit med Dennis. Vi har sett oth (ja, jag surrar om det hela tiden, men vi har fortfarande säkert 10 avsnitt kvar innan vi är "ikapp" alla andra). Eller jag vet faktiskt inte hur många avsnitt som har kommit ut av säsong 7 och jag orkar inte kolla det heller. Än så länge är Lucas & Peyton med iallafall och jag vet att dom inte är med i 7an så vi får se vad som händer.

Har inget intressantare att skriva faktiskt, kanske kommer någon annan dag=)


Kommentarer
Postat av: sandra

när dom inte är med längre, så är det åtta avsnitt kvar ;)

2009-11-04 @ 14:41:39
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0