Christmasinspiration

Många brukar ofta säga "jag mår som jag förtjänar" dagen efter och det var väl det mest passande jag kunde hitta angående dagens mående.

Har iallafall gjorden "mini make-over" i mitt rum, flyttat runt lite saker - bytt från svarta gardiner till röda (okej, mami gjorde det), bytt från limegrön fransmatta till vit fransmatta och på tal om det så har jag kommit på vad jag ska bli när jag blir stor. Mattfrisör! Det är som sagt med fransar och då vi hade den i tv-rummet så måste folk ha fastnat i fransarna eller något för endel var 2 decimeter långa så jag har suttit och klippt. Haha. Nu är det svart-vitt-rött i mitt rum istället för svart-vitt-limegrönt. Bara för julstämningens skull :-)


Haha, min fina lampa!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0