1½ år av kärlek

Idag är en fin dag - av olika anledningar. För det första så har jag & bebbe varit tillsammans i 1½ år today. Det var alltså ETT och ETT HALVT år sen min mage hade miljontals (om inte fler) fjärilar i magen och jag var sådär alldeles FÖR kär. Jag är natuuurligtvis lika kär fortfarande men det är ju liksom på ett helt annat sätt ;-) LOVE YOU!

För det andra så hade vi "premiär" av våra filmer vi gjort i rörlig bild-kursen imorse så våran lärare hade köpt chips och dricka. Hon funderade även på en röd matta men det blev inget av.

För det tredje så har jag redan kommit hem, vi hade bara två lektioner idag, hur skönt är inte det? Funderar på en powernap för jag är hur trött som helst, fastän jag la mig i rimlig tid igår.

För det fjärde hände en kul/hemsk händelse på bussen nyss när jag var påväg hem. Jag hade Dennis ipod touch och slog igång en film bara för att hålla mig vaken. Det blev "Felon" och fastän jag sett den så blev jag livrädd av en händelse i början så vad gör jag? Jo, jag skriker och hoppar nästan upp till taket (utan att överdriva) så att halva bussen blev minst lika rädda som jag blev. Jag log bara lite oskyldig och sa "oooj.."


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHA så jävla king!!!!!!

Ja kan ju tänka mig ;)

2009-11-10 @ 14:25:00
URL: http://sandravestman.blogg.se/
Postat av: anna

Grattis till er!:)

2009-11-10 @ 20:42:58

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0