Wherever we go

Att gå en promenad - även om den inte blev så lång - med bästa vännen och bara prata lite om allt mellan himmel och jord kan ha varit det bästa jag har gjort idag. Speciellt efter att ha pluggat en hel del av kvällen. Vi bestämde lite saker inför helgen och som det ser ut nu så blir det burträskbingo på fredag & mys på rovön på lördag. Vilka är sugna? Näe oj, jag kan ju inte skriva en fråga för mina läsare kommenterar ju aldrig. Glömde det, sorry! ;-)

Ni är riktigt tråkiga ibland.. Speciellt som i förra inlägget då jag verkligen BER er svara på det men ändå är det ingen som orkar tipsa om något kul. Har ni ingen fantasi eller vad är det frågan om? :-) Ni vet att ju färre kommentarer och feedback jag får - desto mer sugen blir jag på att radera bloggen och inte låta er veta ett skit om vad som händer. Så ni bestämmer.


Bäst

Kommentarer
Postat av: J:et

Gick ni till lekparken eller? haha ni är så söta mina små kexsmulor! <3j

2009-05-26 @ 00:59:29

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0