When the sun shine, we'll shine together

Jag har ändå nästan accepterat hur det ser ut på bloggen så det får se ut så tills det finns någon som vill hjälpa till med designen. Är ingen av mina läsare en vänlig själ? Nähe, det var tråkigt tycker jag.

Idag har dagen varit väldigt chill - sovmorgon, två lektioner, lunch på dallas med pappa, en lektion till som avslutades med kladdkaka & glass som Linn (en klasskompis) hade med sig. När jag hoppade på bussen påväg hem så såg jag att Anette satt i den så vi pratade på om en hel del drömmar och saker som jag hoppas kommer bli av inom snar framtid ;-)


Nettan-Plättan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inga dåliga drömmar heller :)

Charmig bild föresten...;)

2009-05-08 @ 14:26:32

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0