Vi äro små hurtbullar

Ni vet redan vad jag gjorde igår men här får ni ändå en sammanfattning. Vi åkte till Jullburr och såg en & en halv period av matchen så jag vet inte ens vad resultatet blev men Sverige förlorade iallafall. Ovanligt mot Kanada? Vi gick iallafall till konstgräset och spelade brännboll & fotboll. När vi var less och supertrötta så gick några av oss tillbaka till Julia och slog igång "Mr and Mrs Smith" och ett tag av filmen var det bara jag av alla 7 personer som var vaken. Jag frågade till och med "är det bara jag som inte sover?" och fick inget svar. Alla hade slocknat, haha.


Blev inte många bilder tagna men eftersom jag lovade er så kommer några här ändå:









Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0