What to say?

Just nu är jag trött, hungrig och allmänt jobbigast i världen. Som ni redan vet så kan mitt humör vända på nolltid och det var precis vad det gjorde. Ikväll var det planerat brännboll, kubb och fotboll men för att jag är jag och tycker som jag gör om mig själv så blir det en totalt värdelös fredagkväll. Eftersom tårarna rinner nonstop så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Om ni bara kunde få ett smakprov på hur jag känner mig när jag "blir såhär" så kanske det skulle bli en aning lättare för mig.

Hur mycket jag än vill förklara för er så går det inte förklara med ord och det gör mig galen. Jag vill bara vara glad, jag BORDE vara det idag eftersom jag hade gruvat mig för uppkörningen & klarade den. Istället är jag den värsta flickvännen & vännen man kan ha.

Mamma ringde iallafall nyss så hon kommer och hämtar mig så att jag följer med ut till stugan för hon ville ha mig där. Det kan jag verkligen behöva, samla på mig krafter och bara vara. Vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0