I really know that he really loves me

Igår mådde jag inte allt för bra. Så många känslor på en och samma gång.
Rädsla, besvikelse, ilska, osäkerhet men framförallt kärlek. Jag har världens bästa mamma som pratade mig lugn och världens bästa pojkvän som kom för att hålla om mig ♥.

Idag är en ny dag och jag är på betydligt bättre humör. Det är fiskpinnar till lunch och igår när jag fick reda på det så sa Sara i min klass "det finns ingen som blir så glad av fiskpinnarna på skolan som du!" och skrattade. Det är ju trots allt den godaste remouladsåsen som finns, då finns det ingen anledning till att inte bli glad? ;-)

Taggad till kvällen är jag också så jag har inte mycket mer att begära egentligen. Det blir fest för hela slanten & jag tänkte bara säga att vi allihopa tänkte gå all in!


Kommentarer
Postat av: Tim

haha lite efter du ligger, ;) har sett alla avsnitten :) de är så sjukt bra sjukt sjukt sjukt! skjut mig!

hahaha najz bild :)

2009-05-20 @ 13:52:19
URL: http://skrolle.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hej!

Jag har just börjat skriva såkallade diskussions-inlägg i min blogg och jag har tänkt fortsätta med detta - gällande rätt starka ämnen som veckans diskussion-Abort.

Skulle blir jätteglad om du kände för att kika in och lämna ett avtryck av din åsikt om just detta.



Tack på förhand!

Kram

2009-05-20 @ 14:09:06
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: emeliebeerg

är glad för din skull att du har så bra mamma och pojkvän=)



btw.jobbar din mamma på kappahl? :)

2009-05-20 @ 17:05:13

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0