I'm not jealous

Det enda jag ser på facebook är att killarna skriver "alanya, haaaaade!" och på tjejernas bloggar att dom åker till värmen idag. Jag är inte avundsjuk, neeeeeeeejnej. Får väl glädja oss som stannar här hemma att det ska vara 28 grader i helgen. Om det stämmer så kommer ni hitta mig i Emelie's stuga vid vattnet - underbart.

Ikväll var det ju sagt att vi skulle testa på burträskbingo och jag tror att det fortfarande står på schemat. Det blir förövrigt ingen brännbollsyra för någon av oss imorgon - av olika skäl och anledningar så vi ska hitta på något annat mysigt att göra. Nu ska jag äta frukost & sen fara till skolan. Vi hörs sen! :-)

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0