I just think about the things that you do

Alltid när man inte har bloggat på ett tag så vill man komma med en ursäkt. Min ursäkt är att motivationen inte har funnits men nu är det väl dags igen.

Igår kom Dennis till stugan & åt middag sen åkte vi hem till mig. Då kom det lite folk hit så vi spelade kubb (& det gick sämst!) sen såg vi en film som var ännu sämre. Det roliga var att på hemmakväll hade jag bestämt en film som jag ville se (prom night) och min kära pojkvän hade bestämt en film som han ville se (gag). För dom andra så spelade det ingen roll så det slutade med att vi klunsade och Dennis vann. Jag tänkte inte så mycket mer på det förrän vi slog igång filmen. Den sög. Det skulle vara en skräckfilm som till & med hade fått 7 stjärnor (av 5 möjliga?) men den var så dålig att vi BYTTE film till I, Robot som var betydligt bättre. Will Smith är en favorit så! Efter filmen var slut & några i sällskapet hade åkt härifrån så satte vi oss och tittade på utlandsresor(!!!!!!!). Jag, Dennis, Hampus & Anette har bestämt oss för att åka i sommar och jag kunde inte längta mer ;-D

Jag har precis fått bärbara datorn att "hitta av" externa hårddisken så nu kommer jag kunna ge alla bilderna från i onsdags (ni som har bett om dom kan ju be om dom igen så skickar jag dom!) och hit kommer det slängas in bilder som jag har tagit på Filippa vid vattnet i stugan. Först: Middag.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0