That's the way - aha aha - i like it

Livet leker och vädret smeker.. eller nått. Det är så underbart och man blir på så bra humör och då tror jag att jag inte bara pratar för mig själv utan för de allra flesta faktiskt! Idag hade 3orna lekar med våran klass och det var typ en 7-kamp med olika stationer. En station handlade bland annat om att jag gick med en flaska mellan benen och Pontus satt med en flaska mellan sina ben och jag skulle - med ögonbindel - hälla från min flaska till hans flaska, utan händer eller nått. Han blev ganska blöt om vi säger så och jag kan lova att jag skrattade i mängder. Det roliga var ju att när jag startade det hela så var det ingen i närheten för alla höll sig till sina stationer och när jag tog av mig ögonbindeln så insåg jag att det var 15 pers där och det blev pinsamt med tanke på alla kommentarer jag hade dragit "jag är ju förfan inte van att ha något som hänger mellan mina ben" men jag får väl bju' på det, i guess!

Annars var det kubb, förflytta hela laget på små backar, hålla ballonger mellan hela laget och gå i ett led - även det utan händer och endel annat. Det var hur kul som helst och jag ångrar att jag inte tog med min kamera för det hade funnits endel väldigt roliga bilder att visa er ;-)

Jag & Dennis vaknade nyss efter att ha tagit en "powernap" i 2 timmar. Nu ska vi återgå till det vi påbörjade igår - nöta lite oth säsong 3. Hur bra är det inte? Aaaahhh, i'm in love with a.. serieee ♥


Kommentarer
Postat av: tim

ey haru inte sett längre än så :P ?

2009-05-20 @ 09:06:55
URL: http://skrolle.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0