Passengers

Tack för igår allihopa. Jag hade jättetrevligt! :-) Började hos Emelie med.. 13 personer. Nytt folk också, alltid lika roligt! Efterfesten blev inte som väntat med tanke på hur endel mådde (ingen nämnd, ingen glömd). Bilder från igår är på ingående, har sladden och kameran här hos pappa men orkar inte lägga in dom än.

Idag har varit en dålig dag. Har absolut inte varit bakis eller så, det har bara varit känslomässigt jobbigt. Väldigt jobbigt. Vet inte hur mycket jag känner för att dela med mig av så därför kanske jag låter bli. Jag & papi har iaf varit på hemmakväll & hyrt två filmer som jag, han, Carina, Alex och Martina ska se. En av dom har jag velat se ett tag - passengers. Hoppas den är så bra som jag tror nudå! Sen så slank en ben & jerry's med till mig också, oops.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0