Oh, happy day

När det är sagt att det ska regna så blir man extra glad när man vaknar och solen skiner. Dagen har varit hur bra som helst, vi har haft två lektioner - på en såg vi film (frankenstein) och på den andra lyssnade vi på en föreläsning av en fritidspedagog. I slutet på andra lektionen så fick vi en svenska-uppgift där vi ska läsa en bok och se samma film. När våran lärare visade vad det finns att välja bland blev det nästan bråk i klassrummet. Twilight, I taket lyser stjärnorna, Män som hatar kvinnor, Narnia, Linas kvällsbok m.m. Och det var såklart tjejerna som tjafsade.

Det har heller aldrig varit så lång kö till matsalen som det var idag. Kaaan bero på att det serverades texmex-buffé och varenda elev på skolan väljer att äta. Mellan våra två raster så satt jag & Sandra nere vid älven och bara njöt av solen. Efter skolan träffade jag Emelie & några andra på stan - kom hem med en ny extern hårddisk (en svart denna gång), en t-shirt för 49 kronor & ett halsband med tre kedjor ihopsatta för 19. Mycket värt kan jag lova!


Jag satt & pratade med Dennis (se bara hur glad jag är)


Sandrou-Pandrou :)


En nyfiken hund med röd scarf joggade förbi.

Kommentarer
Postat av: hannaroo

härliga bilder :)

2009-05-07 @ 18:11:16
URL: http://hannaroo.blogg.se/
Postat av: Jocke stighäll

Hahha, Våran hund

2009-05-10 @ 15:14:48

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0