I'm gonna smile 'cause I deserve to

Jag är världens sämsta människa för jag försov mig imorse. Vaknade väldigt sent men kompromissade med att dammtorka och dammsuga mitt rum + hela övervåningen. Efteråt kändes det faktiskt lite bättre. Idag är vädret minst lika underbart, behövde inte ens jacka när jag åkte till stan för att lämna en sak och jag har hört att det ska bli ännu varmare så jag njuuuuuter bara.

Nästan så att jag tar tillbaka det jag skrev i förra inlägget att "jag älskar dig mer och mer för varje dag baby" för han ska L-A-N-A i helgen. Hur töntigt? MEST I VÄRLDEN. Åh. Men jag har iallafall vänner som heter Emelie, Anette, Sandra, Hampus & Martin som ska komma till mig och umgås. Det blir nog "just another chill-kväll" med mys, film, kubb(?). Vi får se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt. Ha en mysig fredagskväll :-)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0