I LOVE IT!!!!!!!!

VAD HÄNDE MED VÄRMEN? Jag älskar det! Nu ska ni få höra något viktigt: tjejerna vann mot killarna igår i burträskbingo med 38 poäng mot 34 av 50 möjliga. Endel sprang 2 varv i statoilrondellen, endel bad om en "french hotdog med bajs" på statoil, endel låg helt stilla på torget i 3 minuter, endel smörjde in en kroppsdel med senap, endel klängde sig fast vid "kuken" på torget och skrek just "jag älskar kuk!", endel tog en busstripp för att få ett busskvitto, endel sprang två varv runt bilen vid ett rödljus, endel kastade en banan på en människa och lät som en apa, endel ställde sig på ett tak och sjöng "fångad av en stormvind", endel moonade på efyran, endel snodde en gb-glass-gubbe, endel tog kort på laget framför 30, 50, 70, 90, 110-skylt, endel tog kort på laget framför alla fyra ica vi har i närheten med mera med mera. Ni kan nog räkna ut det själva - att vi hade hur kul som helst! Det finns bilder & filmer men det återstår att se om någon kommer publiceras ;-)



Idag har jag legat ute och bokstavligen stekt med Emelie och Anette. Vi har hunnit vara på stan där jag köpte jeansshorts, där vi köpte kött till att grilla ikväll, jordgubbar till efterrätt och sen bar det av till bergsbyn för att köpa megaglassarna där. Nu ska jag ut i solen igen så det blir inga bilder nu! PUSSSSSSSS=)

Kommentarer
Postat av: vetarN

congratz! Om ni tycker det är roligt att vinna med fusk!!

2009-05-31 @ 15:41:02

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0