Fruktsallad och mördare i huset

Myskväll var det som stod på schemat ikväll och det klarade vi galant. Vi åkte till ICA och köpte frukter. Då snackar vi mango, banan, äpple, melon, kiwi, vindruvor m.m till att göra en fruktsallad. Oj så nyttigt och OJ SÅ GOTT! Med glass och grädde till (okej, lite onyttigt blev det). Vi har också hunnit prata en massa, sett eurovision song contest, tävlat i lag i singstar, varit på frasses i stan och ätit nattamat, kört runt med bilen (Julia har nytagit körkortet) och skrattat mest av allt.


Då kanske ni undrar vad jag gör vaken nu?
Det undrar jag med. Nämen jag är helt själv i huset och är livrädd för att vara ensam när jag ska sova så jag kommer inte kunna somna. Det är nu man skulle haft sig en gentleman till pojkvän (typ den norska Alexander som vann eurovision ikväll, han skulle säkert aldrig svika en...) men eftersom jag valde en som har en förkärlek till........ dataspel och att sitta och fisa med sina töntiga killkompisar...... så är jag själv. Skrev nyss till honom på msn att jag var jätterädd och var helt säker på att det var någon gömd i huset som skulle mörda mig när jag hade somnat, då skrattade han bara åt mig. Så då skrev jag "Nathalie Eriksson är inte längre tillgänglig, hon blev precis mördad." och så ska jag inte svara om han skriver. Då kanske han blir orolig och kommer hit...... Observera kanske.

Kommentarer
Postat av: sandra

han var så himla snygg :')

2009-05-17 @ 13:15:43
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0