Första maj

Gårkvällen var trevlig. Inte mer än så. Jag var ju som sagt inte på humör och det blir ju vad man gör det till. Idag har vädret varit underbart och vi hann ligga ute i solen ett tag innan släkten på mamma's sida kom på besök för att fira att jag hade fyllt år då det firades med tårta, brännboll och en massa prat. Bilder från kalaset & brännbollsmatchen kommer sen ;-)

När främmandet hade åkt hem och mina föräldrar hade åkt till stugan bestämde jag & Dennis att vi kunde ta hit några kompisar. Så Anette, Hampus, Julia, Anders, Emelie & Martin har varit här ikväll och det har varit väldigt trevligt :-) Vi har spelat kubb (tjejerna mot killarna, vi vann varsin gång!), sett en jätteäcklig skräckfilm som hette.. från andra sidan? Fyfan. Sen för att komma på bättre "humör" så sjöng vi singstar (även då tjejerna mot killarna och vi spottade på dom, hähä). Efter singstar så drog Julia & Anders hem och vi andra fortsatte med ett sällskapsspel som handlade om att gissa hur dom andra deltagarna skulle agera i olika situationer och det svaret skulle vara samma som du hade på din egen svarslapp. Jaja, svårt att förklara men kul var det iallafall! Nu har alla åkt hem så jag & Dennis ska sova. Kommer sitta så jäkla fint med sömn!



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0