Don't try to stop me

Vädret är adorable & jag har bränt mig lite i ansiktet. Nu ska jag strax hoppa in i duschen eftersom man inte är speciellt mysig efter att ha legat ute & svettats i solen. Sen ska jag gå över till Emelie's hus och äta middag med hennes familj eftersom min familj är på ytterligare ett kalas och äter smörgåstårta, vilket jag inte ens tycker om. Ikväll var det tänkt att det skulle bli grillning på vitberget men det var några som inte alls hade lust till det så det kanske blir en till myskväll istället :-)


Roligaste bilden från brännbollen.
Alex (storebror) har världens fulaste kropphållning och försöker se bollen samtidigt som han har solen i ögonen. Jag försöker hinna i mål och skrattar åt hur han står.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0