Dagen i bilder

Jag börjar vara riktigt flitig med kameran nu! Till & med så att Emelie ständigt säger "du och din jävla kamera!" och att min lillasyster tar förgivet att storasyster har med sig kameran överallt. Om vi ser något fint/konstigt/vad-som-helst så säger hon "ska du inte ta kort nu?". Själv tycker jag det är roligast att kolla på bloggar med bilder men ni får säga till om ni blir less. Promise ;-)

Idag har jag & Emelie stekt i solen men vid 3-tiden åkte min family & hämtade Dennis (ja, han slet sig från lanet för att följa - han ville inte göra lillan besviken) sen åkte vi på Filippa's allra första dansföreställning. Hon var så otroligt nervös innan men efteråt när allt hade släppt var hon så glad och stolt. Alla vi andra var också stola för hon var jätteduktig våran lillskit. Men nu börjar man inse att hon faktiskt inte är så liten längre..







Kommentarer
Postat av: emelie

kan tänka mig att du har det kul där bakom kameran, framför den är det då inte lika kul ;)

2009-05-16 @ 18:30:57
URL: http://emeliewallmark.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0