Brännbollsyran? Ja eller nej?

Jag lyckades somna tidigt igår trots min huvudvärk. Riktigt skönt. Något som var mindre skönt var att jag låg vaken i 3 timmar mitt i natten pga ett hatfullt illamående som resulterade i att jag låg över toastolen och gjorde det jag gjorde. Så jag har varit hemma idag och mått röv. That's about it.

Sen är det såhär att i helgen är det brännbollsyran i umeå. En slags festival med brännbollsturneringar, öltält och allt vad det är. Dennis ska dra dit över helgen med grabbarna och mina tjejkompisar är sugna på att bila dit och sedan bila hem på natten. Men ingen av dom är sugna på att köra hem kooonstigt nog för alla vill festa därborta vilket jag inte alls vill (speciellt inte med tanke på hur jag har mått inatt & idag). Hade jag haft körkort hade jag varit räddaren i nöden och kört hem dom på natten men nu råkar det vara så att teorin återstår. Som det ser ut nu så ska jag & Anette stanna hemma men vi får se hur detta slutar helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: nettis

Jaa, för min del stanna hemma iaf. Men ditt slutgiltiga svar väntas fortfarande ;) Hörs ikväll (K)

2009-05-28 @ 18:55:27
URL: http://anetteri.blogg.se/
Postat av: Sandrouu

stanna hemma och kom till mig nån dag?

Min Dennis ska dit med sina grabbar och jag gjorde som du tvekade men ska stanna hemma. Soooola me mej? =)=)

2009-05-29 @ 09:17:22
URL: http://sandravestman.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0