Blir tokig!

Endel människor borde........... hålla käften. Jag var påväg att skriva något dummare men jag är inte dum av mig. Jag har alltså följt prison break från säsong ett och när jag blev tillsammans med Dennis så såg jag det från början igen. Nu har vi fått tag på dom sista avsnitten och har bara det ALLRA sista av prison break kvar att se - då FILIP SOLANKI avslöjar vad som händer på facebook. Hur fan tänkte han? Ball människa.

Nu inväntar vi några människor som är och äter mjukisglassis i bersan och sen startar burträskbingon ;-)

Kommentarer
Postat av: Filip Solanki

kommer ihåg det där, skrattar fortfarande åt det ;)

2010-10-31 @ 17:26:58
URL: http://realsolanki.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0