1 år, 12 månader, 365 dagar

Idag blir en dag fylld av mys måste jag säga. Idag är det ett år sen jag & min beloved pojkvän blev tillsammans. Tiden har gått så sjukt fort men det kallas ju "tiden går fort när man har roligt" och det har jag verkligen haft. Jag har så otroligt kul med Dennis som inte bara är min pojkvän utan också är en av mina bästa vänner. Endel jag känner har skrämt upp mig med att "efter 1års-dagen går det bara utför" men det ska vi nu bevisa att det inte alls gör ;-).

Du gör mig gladast i världen bara genom att finnas vid min sida. Det bästa jag vet är att vakna upp bredvid dig, när du pussar mig och att du lyckas hantera mig trots mina brister. Jag älskar dig, hjärtat.


Kommentarer
Postat av: nettan

Efter ett års-dagen går det inte alls utför. Det går uppför hela tiden. Ni kommer bara lära känna varandra bättre och älska varandra mer, det kan jag lova! ;)

2009-05-10 @ 15:40:31
URL: http://anetteri.blogg.se/
Postat av: annaah

Grattis!:)

2009-05-10 @ 18:37:02
Postat av: Sandra

grattis =)

2009-05-11 @ 08:33:06
URL: http://sandravestman.blogg.se/
Postat av: Anonym

må säga detsamma=) Älskar dig!

2009-05-11 @ 16:49:59

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0