Wish me luck

Anonym om En dag på dagiset:
Är det solstigen du är på?:)

Svar: Ja, det är det :)


elina om Mer fokuserat blir det inte:
Hejsan, du jag undrar om dom svarta gladiatorskorna med klack som du visst hade köpt i umeå, är dom normala i storlekarna? :)

Svar: Nej, skorna var små i storlek så jag var tvungen att köpa 38 fast jag (oftast) i vanliga fall har 37.



Nu börjar jag få ont i magen. Det drar ihop sig och det betyder att det snart är läggdags. Kommer inte kunna somna, klockan 07.10 ligger jag i tandläkarstolen och gapar. Eller så gapar jag inte alls - av rädsla. Mamma åker till Stockholm tidigt imorgon och Dennis är i Hemavan så jag har ingen att hålla i handen heller. Någon frivillig som ställer upp? :-(
Endel säger att det inte alls är någon match att dra ut en visdomstand medan andra har historier från nära bekanta att det gör något så jävulskt ont. Det är inte det jag är rädd, för smärta i munnen är jag van - det är bedövningssprutan och själva "knakningen" när dom ska dra ut tanden jag är rädd. Det är det obehagligaste jag vet - när dom sticker in sprutan i tandköttet och sedan tar tag i tanden med en tång föratt DRA ut den. Och jag vill inte ens tänka på att det faktiskt är tanden som bor längst in i min mun som ska ut....


Hade min tandläkare haft dendär blicken skulle jag aldrig sluta springa..


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0