Wipeout

Hur kan det vara kul att andra människor slår sig eller ramlar? Wipeout måste vara det roligaste programmet. & att Felix Herngren är kommentator gör ju inte saken sämre=D



Efter programmet så ska jag duscha & sen sova eftersom jag planerar att "jobba" imorgon nu när jag mår lite bättre och har fått i mig lite mat och frukt. När jag säger jobb så tänker ni säkert på Subway men jag menar ju förstås APU-platsen. Och jag öppnar så väckarklockan står på 05.45 så det är inte läge att vara vaken någon längre tid inte. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha klockren bild! :D

2009-03-15 @ 21:19:54
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: Kim

Menar du den jag har?

Du kan få en likadan typ bara klicka på intresserad av bloggdesign i menyn så får du anvisningarna där. :) Om du verkligen vill ha en liknande? Du får själv välja färg och allt. :)

2009-03-16 @ 18:00:36
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja jag kom på det. tänkte inte på vilket inlägg det var. =P haha. Men klart du kan få det. bara några ändringar om det är okej?

bara skicka allt matrial till min email, [email protected]

men du vet att det kostar 50kr?

2009-03-16 @ 18:15:38

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0