We are the world, we are the children

Första dagen på dagiset den här veckan. Och med tanke på att det var sportlov förra veckan så var det alltså nästan 2 veckor sen jag var där. Det var jobbigt med tanke på att jag inte har speciellt mycket ork i kroppen efter att ha varit sjuk men jättemysigt att träffa barnen igen, dom blev så glada när jag kom imorse :-)

Som jag skrev igår så skulle vi vara "tekniska" och lösa ett problem, det var nämligen så att pappa betalade hockeymatchen via internet så att man kan se det direktsänt som vi sen kopplade till tv:n så vi kunde se där istället för på laptop-skärmen. Då var vårat problem att på tv-skärmen var bilden svartvit och på data-skärmen var det färg. Vi gjorde allt vi kunde göra (kändes det som) men vi lyckades ändå inte. Och ja, det var på rätt kanal!

Papi=)




Postat av: -
Vad har du för storlek på byxor(jeans) och tröjor?

^den frågan skulle jag kunna svara på om personen som undrar berättar vem den är och varför den undrar!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0