Dennis Paavola ♥

Vad som hände igår efter att Emelie hade gått hem vet ingen. Iallafall inte jag. Det kändes som att min kropp var söndersliten i en miljard delar, det var så många blandade känslor som bara vällde fram. Jag bröt ihop totalt av en massa (jättekonstiga) tankar snurrades i mitt huvud & det slutade med att min älskade kom hit vid 02.00 för att lugna ner mig och pussa lite på mig. Hur bäst är han inte? Om min kärlek till honom gick att beskriva med ord så skulle jag så gärna göra det för er. Men ord är överflödiga och min kärlek till honom är obeskrivlig. O ä n d l i g.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sa ju att du bara klagar hela jävla tiden

2009-03-05 @ 20:46:27
Postat av: s

verkar ju vara Du som gnäller mest av alla, lille vän!^^

om du nu inte bryr dig så behöver du ju inte läsa heller?..

2009-03-05 @ 21:39:56
Postat av: Lena

fuck off anonyma jävel.



är glad att du har dennis, :)

2009-03-05 @ 23:05:57
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/
Postat av: emma

Så modigt att stå för det du tycker, du som kommenterade annonymt:D:D:D:dd, idiotäckel.





Nattis, du klagar inte alls:) Puss på rumpan!

2009-03-09 @ 01:04:27

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0