Over and over again

Lovar du att vara ärlig?
Haha jag lovar!

Du heter:
Nathalie

Smeknamn:
Allt från natha till lulle (sistnämnda är mammas påhitt..)

Låt som du lyssnar på när du är ledsen:
Lugna låtar

Beroende av:
Människor, kärlek och sömn

Vem behöver du mest just nu:
Någon som kan få mig på ett sjuhellsickes bra humör

Vad tror folk om dig?
Att jag är en bortskämd diva

Stämmer det?
Tycker jag inte

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt utseende och min omtänksamhet

Vad säger du för att imponera på någon?
Haha det händer inte så ofta så jag vet faktiskt inte

Hur imponerar man på dig?
Vet inte det heller, det är så olika från person till person

Brukar du skratta för dig själv?
När jag ser wipeout själv, ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Hahaha ovanligt :$ Vi förfestar iallafall med er ;)

Var bor du?
Skellefteå

Trivs du där?
Mja, det har sin charm - faktiskt

Äger du några converse?
Nej. Många passar i det men det är inte "min stil" någonstans

Sprit, cider, vin eller öl?
Cider-aktiga drycker (jag är fortfarande inte less)

Brukar du bli för full?
Det händer ibland, men jag brukar bli lagomt full

Vad har du för mobiloperatör?
TELIA! Sviker aldrig

Är du allergisk mot något?
Katter, nötter, falska människor

Har du haft sex idag?
Nej

Nästa mål i ditt liv?
Att klara av att söka jobb

Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem som ringer. "Hallå?" eller "Hej, det är nathalie"

Vem ringde du senast?
Min apu-plats

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
"Vill du att jag ska komma och hämta dig?"

Antal timmar sömn inatt?
Oj, jag orkar inte räkna eftersom jag har vaknat flera gånger

Sov du ensam?
Nej, jag sov med Dennis♥

Brukar du komma i tid?
Oftast

När mår du bra?
När jag har mina nära och kära omkring mig på sommaren

När blev du fotad senast?
Idag på dagiset

Hur känner du dig nu?
Trött

Vanligast färg på dina kläder?
Svart

Vad tycker du om fötter?
Behöver jag ens svara?

Vad saknar du?
Självförtroende

Hade du en bra kväll igår?
Var på dåligt humör så njaa

Favoritdryck på morgonen?
Oboy!!!

Rakar du benen?
Det gör jag

När brukar du oftast gå och lägga dig?
På vardagar mellan 23.00-00.00, på helger mellan 01.00-03.00 typ

Är du blyg?
Nejdå

Sysslar du med någon idrott?
Ska börja om med fotboll, HÖR & HÄPNA

Vill du hellre ha mail än brev?
Äh, ta det öga mot öga

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej men intresse, precis som första gången jag såg Dennis

Har du spytt offentligt?
Ja, tyvärr

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?
Allt! Går inte in på detaljer eftersom både mamma & pappa numera läser

Är du nöjd med ditt liv?
Oftast

Är du bortskämd?
Det sägs så

Vad gör du imorgon?
APU, personalmöte, min första fotbollsträning på länge(!!!!!!!!!)

Vad är det värsta du vet?
Fötter, lögner, kyla

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Det är heeeelt olika

Vad längtar du till?
Till flera händelser framöver, påsklovet, sommaren osv

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Oja!

Vad använder du för shampoo?
Herbal essences (stavning?)

Vad är det finaste du fått?
Kärlek

En speciell dag du minns?
10 maj 2008

Hur gammal är du?
18

Tycker du om någon just nu?
Klart jag gör

Om fem månader?
Svarar samma som Sandra - då har jag precis börjat trean

Du samlar på?
Minnen

Gröna eller röda äpplen?
Green onces

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Arg - Dennis eller Emelie. Ledsen - ingen.

Gillar du golf?
Haha jag spelade faktiskt lite förr

Vilken tid gick du upp idag?
09.30

Har du sovit i din egna säng inatt?
Yesbox

Har du strumpor på dig nu?
Dubbelt upp

Är det okej att gråta?
Givetvis

När grät du senast?
Igårkväll

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Shoppa, resa, köpa egen lägenhet och inreda

Bär du glasögon eller linser?
Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Haha men näe

När går du upp ur sängen en helgmorgon?
Beror på, allt mellan 10.00-13.00

Har du piercing?
Nej, bara i öronen

Vill du gifta dig?
Det vet jag faktiskt inte

Vill du ha barn?
Mest av allt

Solar du ofta?
På sommaren

Är du bra på att laga mat?
Du kan fråga vem som helst och alla skulle svara nej

Är du flygrädd?
Jaaaaaa..

Hur vig är du?
Jag når till tårna med händerna, räknas det som vig?

Är du musikalisk?
Inte mycket

Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten eller cocacola

Vilken är din favoritglass?
Magnum white strawberry

Tror du på ett liv efter döden?
Alltså jag gör typ det

Tycker du om sushi?
Har aldrig smakat, det ser så..slibbigt ut

Vad äter du helst när du ser på film?
Chips & dipp

Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej

Har du tandläkarskräck?
Hade inte förut men nu har jag det

Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Kvälls

Vilken ögonfärg har du?
Det har jag svarat på längre upp? Blåa

Har du någon gång gråtit dig till sömns?
För många gånger

Biter du på naglarna?
Nejski

Röker du?
Nejski

Hur ofta tränar/motionerar du?
Hahah pinsamt.. Det ska bättras iallafall

Senaste låt du hörde?
Erik Hassle - the thanks i get

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket lag blir det då ? :D

2009-03-24 @ 18:54:04

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0