En dag på dagiset

Nu är det värsta perioden på dagis eftersom snön smälter och "geggan" kommer fram. Barnen springer omkring i stövlar och galonkläder eftersom allting ändå blir dyngsurt och lerigt. Och idag har det varit trötta och gnälliga barn så det har resulterat i många gråt och skrik.

För det första: Vi får ju som sagt inte lägga ut bilder på barnens ansikten så därför är bilderna tagna en bit ifrån och med deras ryggar emot. Hade varit kul att få lägga ut mer "offentliga" bilder men som sagt - regler är regler.

För det andra: Vi fick hålla barnen på dom "o-geggiga" ställerna, därför syns inte geggan (som jag just pratade om) på bilderna.



Annars har det inte hänt så mycket idag förutom att jag nästan blev bortgift av en rysk kvinna. Hon började prata om hur bra jag & hennes 20-åriga son skulle passa ihop. Visade mig honom på sin mobil, både bilder (där han såklart hade bar överkropp) & videoklipp då han satt och trummade på kastruller hemma i köket(?!?!!?!?!), fastän jag verkligen visade mig ointresserad och berättade att jag hade pojkvän så gav hon sig inte. För hennes son hade minsann inte så många kompisar här i Sverige så han mådde inte bra. Skulle jag falla för det och tycka synd om honom? Blev inget av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det solstigen du är på?:)

2009-03-18 @ 00:31:29

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0