That's the way it goes!

Godmorgon eller vad ni nu vill kalla det! Jag hade så jävla roligt igår och att inte vara bakis idag gör inte saken värre=) Började med förfest hemma i Erik's snygga lägenhet där vi var ungefär 10 pers som körde lite vanliga "lekar" sådär som man brukar på förfester. Sen - stapplandes med höga klackar på ojämna isfläckar - bar det av till balzac. Har alltid sagt att station är roligare men det beror helt klart på sällskapet - igår var balzac otroligt kul!
Efter en hel del smärtor i fötterna pga för höga klackar och befinnande på dansgolvet, för många pommespåsar köpta på max (hahahaha Anette!!!!), för många killar som försökte sig på någon slags raggning och för mycket av det goda så kom min älskade älskling och hämtade oss. Hade ju inte träffat honom på nästan en vecka så det blev ett kärt återseende, höhö. Nja, jag var ganska full så jag låg mest bara och babblade på tills han tillslut somnade.... Trevlig.

Nu är det dags för att stoppa nånting i magen, sen ska jag & Dennis sola på suntan innan jag drar vidare för att se hockeyn tillsammans med Emelie. Någon mer som vill joina? Hör av er=)

Förresten - grattis på födelsedagen Mange, du börjar närma dig 30 nu! Hoppas ni får ball ikväll.... Not=D



Kommentarer
Postat av: sandra

har du sett vädret ute? behövs suntan nu?!??!!? NEJ :D tack för kvällen!

2009-03-21 @ 14:11:10
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0