Uppdateringgg

Holaaaaaaa! Igårkväll åkte jag till Dennis, vi såg alla oth-avsnitt vi hade kvar av säsong ett sen gick vi och la oss, mer intressant än så blir det inte. Idag for vi ut & körde skoter med hans papi & syster. Det var kewl för vi träffade folk vi kände när vi stannade och fikade=) Sen så fick jag ju köra lite trots att jag inte har..skoterkort. Men sånt ska man ju inte erkänna så säg det inte till nån, okej?=D

Nu har jag & min bebbe precis kommit hem till mig från hans mami. Hon & Mats kom hem efter över två veckor i Indien igår så dom var allt annat än vita kan jag ju säga. Där har vi ätit gott, sett hockeyn (Soafli, jag såg dig minsann i tv-rutan twice ;-)) och sen även melodifestivalen där operasångerskan gick vidare. What to say about that? Hon är grym på det hon gör & kommer förhoppningsvis representera Sverige bra... Typ!


Mer och mer för varje dag, älskling.


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha men guud...hemskheter..

2009-03-15 @ 10:32:20
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: sandra

VÄNTA!



sa du "kewl"?



NATHALIE, va :(? kul heter det.

2009-03-15 @ 12:39:29
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0